RUSSIA MY FRIEND.



Jag är så stolt över att säga att jag är ryska. Jag är så stolt över att Ryssland uppgör en sjundedel av jordens yta. Jag är så stolt över att vi har en rik kultur med författare, poeter och regissörer som hänför människor världen över. Jag är så stolt över att vi har ett rikt språk, som många önskar att de kunde tala Jag älskar att berätta om Rysslands enorma politiska historia, speciellt om mina egna släktningars upplevelser från den ryska revolutionen och Stalins styre. Jag älskar att visa att Ryssland är något som aldrig kan jämföras med någonstans i hela världen. Jag älskar verkligen mina rötter. Sen skäms jag över andra saker. Som det ovan. Att säga att jag kommer från Ryssland och Östeuropa, ger mig kalla kårar när jag ser sånt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0