IT'S T-SHIRT TIME!


PH; Anna, Anna, MTV.

Denna helg upptäckte jag lite mer om Halmstad. Bland annat att Picassos verk står mitt på stan. Vilket jag aldrig tidigare reflekterat över. Sämst. Calle och jag var ute i fredags och gjorde en rejäl barrunda. Vid ett ställe hade vi så bråttom att jag hann bara ta en shot och var sen tvungen att springa ut till nästa ställe. Vi bowla dessutom. Riktigt jävla fulla. Jag slungades flera gånger med klotet och ramlade minst fyra till fem gånger. Rejält. Vid ett tillfälle ramlade jag ner från en trappa och rakt på knäna. Sedan hängde jag sådär livlöst på en bar men eftersom Calle blev polare med den grekiske bartendern så verkade det som om han inte ens skulle bry sig om ifall jag hade lagt mig mitt baren och dunat. Fett. Det var i alla fall kul som fan. Resten av helgen var det Jersey Shore-marathon. Oh yes. I LOVE IT'S T-SHIIIIIRT TIIIIIME! Kolla bara på bilden ovan, titta vad cute Ronnie är! Han ser ut som en liten lepricon! Hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0