FETT MED KÄRLEK.










Under veckan var jag hemma i Örebro och hälsade på familj och vänner. I fredags kom mina två killkompisar från Göteborg och besökte mig, jag visade min hemstad och bekantade dem med mina vänner. Under hela vistelsen var hjärtat fyllt med värme och glädje, något som man bara kan få av människor man älskar. Fyfan vad skön den känslan är. 
PH1; Fikade med Raquél och Irena
PH2; Jag och min älskade lillasyster Nicole
PH3; Jag och min älskade lillasyster Nicole
PH4; Jag hade fest på min gård.
PH5; Vi bakishängde vid Örebro slott. Det är såhär våren ska sluta och sommaren ska börja.
PH6; Vi samlades hela gänget och hade en underbar grillfest hos Villiam. 
PH7; Olof, jag och Frida hos Villiam.
PH8; Olof, Andreas, jag och Frida hos Villiam. 
PH9; Omval i Örebro!
PH10; Sista dagen i Örebro, vi bakishängde uppe på Svampen med lunch, fika och major solning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0