Värmen.

HEJ!
Lite halvt seg tjej idag. Men jag är igång på andra sidan datorn kan jag säga! Fullt upp med personliga problem, skola och framtidsforskning. Utanför mitt fönster ser jag byggställningar(renovering av min byggnad) och snö/regn. Ack du vackra väder, vart försvann du? I en månad har vi haft snöfritt och SOLIGT. Så soligt att man lyckats lugnt promenera vid havet. Utan att blåsa iväg eller utan att dö av kylan. Det är ju solen som gör oss till de glada människor vi är! Hade vi bott i kyla 24/7 året runt, tror jag nog att vi varit mer kalla än vad vi människor är idag. Solen gör oss glada, kära, pånyttfödda. Det är just det. Pånyttfödd. När solen kryper fram, kryper vi likaså fram. Det är som om vi utvecklas ur en mörksinnad kokong och flyger mot den lyckade värmen.

Dessutom är jag...typ galen.
HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0