FREDAGEN: ISAK STRAND VS TOE

Igårkväll var jag och mina fina vänner ute på B&B och såg Isak Strand vs TOE live. Det var grymt roligt och jag hade den perfekta.... fyllan. Ja. Jag var sådär skönfull, då man är lite snurrig, mycket glad och framförallt väldigt rörlig! Damn, vad jag hoppade runt och dansade. But, what else to do? OFC dansa! Kvällen blev såklart en succé, en i mitt sällskap fick släpa mig(bokstavligen talat) ut ur klubben eftersom jag vägrade att lämna den underbara stämning som var där inne! Jag gled på det hala golvet eftersom att jag kämpa emot och sprang så fort tillfället gavs, tillbaka till dansgolvet. Det var fucking insane.
Förövrigt ÄLSKADE jag Olofs fotbollströja där det stod Kenobi på ena sidan av tröjan och när man vänder på den så står det Tarkin den andra! A-W-E-S-O-M-E!! Och för att hedra lite av Star Wars-serien så ska jag se på Episode IV - A New Hope ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0