DAY 02 - YOUR LEAST FAVOURITE SONG

Det som stör mig mest vad gäller musik är när folk tjatar ut låtar. Typ som Lady fucking Gagas Bad Romance. Jag blir på riktigt spyfärdig när jag hör den här vidriga låten. EVERYFUCKING day of 2010, fick man sitt huvud bankad av den här äckliga visan, på radio, på klubbar, hemma hos folk, på gymmet och ÖVERALLT. Jag förstår inte riktigt hur man kan hypa över den här donnan. Okej jag förstår att hon ställer sig över de rådande Hollywood-etablissemanget men hon är ju själv en sellout på det sättet hon beter sig OCH HENNES MUSIK! Kom igen nu!! Folk får det att framstå att hon är någon nutida underbarn á la Mozart. FUCK YOU. Det är hon verkligen inte. Hon sjunger mediokra poplåtar som egentligen inte kommer att hålla i längden. Utan hennes obscena outfittas hade hon varit passé idag. Så den här låten, som får mig att vilja kräkas är då en låt som jag MINST gillar just nu. Låten influeras av tysk house-techno från 80- och 90-talet och låter som en BAD version av Madonna(inte för att jag är en favorit av hennes musik heller). Och jag skulle nog aldrig sätta på den frivilligt på min sterero, tvärtom vill jag gärna glömma att den ens existerar, vilket är egentligen jävligt svårt när ALLA idioter trycker upp den i öronen på mig ÖVERALLT. Så varsegoda ladies and gentleman, here you go, one of the shittiest songz ever:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0