Bendable.

Jag har haft världens sämsta morgon. På riktigt. Satt uppe till 02.00 inatt och pratade i telefon med en kompis. Jag däcka precis då vi la på och vakna såklart 07.00 av att Byggare-Bobsen utanför mitt fönster banka, bulta, borra. Jag skulle upp 08.00 och vill såklart ha min sista timma av skönhetssömn. Men nej, istället fick jag lyssna på odjur djupt ned i mitt nervsystem. FYFAN! 
Så för att kompensera en awful morning you bitchiz, tänker jag göra mig ett ordentligt och långt pilatespass. Mitt mål är att bli ordentligt vig, sådär vig att man kan böja benen upp mot ryggen och ha foten på axeln. That's my goal ladies and gentlemen! Im gonna be so fit that my legs are bending like a... whore! Men jag är nära mitt mål! Jag kan redan vrida min kropp till ganska lustiga(HEHE) positioner, jag behöver bara utveckla och uppgradera dem lite.
HEPPÅRE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0