DAY 13 - A SONG THAT IS A GUILTY PLEASURE

Aaaaaaah, älskade Britney Spears. Idolen. Jag blir sjukt uptown av hennes musik. Och då menar jag alla hennes album och då menar jag U-P-T-O-W-N! När jag började lyssna på In The Zone, var jag runt 13-14 år. Började sminka mig, klä mig sexigare och träffa killar. Man började utforska sina.. kvinnliga sidor. Ja...
Anywhores, min generation har ju vuxit upp med henne så om man INTE gillar hennes musik är man ju onormal :D Jag har iaf varit ett Britney-fan sen hon kom ut i mitten av 90-talet. Beatet är gjord av dans- och elektropop med inslag av bhangra-musik, SJUKT BÄST. Den här låten är en riktigt "sätta-på-gymmet-utomhus-förfest-görasigredofördagen-promenera-tänka-fixalivet-låt". So ladies and gentlemen, i present to you Toxic by Brithey Spears: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0