TINY BEAUTY QUEENS



WOW. Tänk att se ut såhär? Och de här flickorna har inte ens kommit in i puberteten! Jag som 23 åring är fan fulare än de här små bebisarna. De ser verkligen ut som Stepfordwife/Stripperella/Trannie/Grannie-babies. Det är helt sjukt hur människor kan värdera och uppmuntra sina barn att bry sig, att engagera sig och att känna drivkraften för dessa tävlingar under en sådan ung ålder. Mina barn ska fan leka med kritor och hoppa i pölar, inte drivas till galenskap med smink, tantkläder och permanentat hår vid 5-års åldern. Idioti. Och tänk, sådant här uppmuntrar sjuka människor till att sitta och runka till dessa bilder. Pedofiler som njuter av att se småflickor i för vuxna "bikinisar" med pushup och inlägg. Jag tror inte på att förbjuda något, eftersom var man ska bestämma vad man vill över sin kropp och sina vägval. Med vad gäller barn, speciellt outvecklade barn, tycker jag faktiskt att det här borde vara förbjudet. Dessa småglin har inte valt detta själva, eftersom vissa är så pass unga att dem förstår inte ännu vad som är rätt, vad som är fel, vad som är vackert, vad som är fult, vad som är sjukt, vad som är hälsosamt. Därför vet jag att det är föräldrarna som pushat dem till detta. Därför är det inte deras val. Därför ska det förbjudas. Fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0