LITTLE AMY.



Asså. Nej. Den här kvinnan är en av historiens bästa låtskrivare och artister. Amy Winehouse. Okej så hon har alltid varit en loader, privat då men vad gäller henne yrkesmässigt, så är hon genialisk. Men i början av juni släpptes denna unga kvinna ur rehab och en och en halv vecka senare stod hon på scen i Belgrad och gjorde den absolut mest förnedrade konsert jag någonsin sett. Inte ens Jim Morrisons vildaste scenframträdanden mäter sig med det här. Både Back to Black och Frank är album som alltid kommer att stå kvar i tiden, och hon kommer alltid för mig vara en av tidernas bästa kvinnliga artister. Så jag tycker bara synd om henne och jag förargas av detta spektakel, hur kunde man låta konserten pågå? Varför låter man henne stå kvar där?! 
Talk about ramblin' woman. Dessa låtar är därför Amy Winehouse för mig: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0