GIFTED(MASUKA REMIX)



Tjatar ut Patrik och Johan med mitt "förklara mer om dubstep!!", känns det som. Jag älskar verkligen att lära mig någonting nytt och just nu är det genren dubstep som jag vill lära mig om. Jag kan typ ingenting om det förutom att det är tvåtaktad och att det liknar lite hip hopish, reggeaish och att man kan verkligen inte dansa till det. Igår festade jag med ett gäng underbara brudar tillsammans med Johan och fick då höra en asfet remix av en låt jag inte hört på hmm.... 2 år. N.A.S.A:s låt Gifted som han gjort tillsammans med Kanye West och Lykke Li. Masukas remix som du ska definitivt trycka på här ovan, är helt jävla insanebra. Har man en fet bas och ett lyssnarvänligt öra, blir den här låten kraftigt mäktig. BÄSTA youtubekommentaren:

Finally a song i can eat my cat to.
kldnamedcudder 5 dagar sedan 81 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0