Psykiskt störd kärlek.

"Det jag försöker säga är att ibland krävs en olycklig känsla för att känna lycka. För att smaka sötma måste man känna bitterhet. För att se vitt måste man se svart.
I skrivande stund är jag lycklig.
Våra tidigare erfarenheter och vår kämparglöd för den ljuvliga, härliga och otroliga kärlek vi två bär inom oss för varandra ger resultatet av något obeskrivligt; kärlek kan verkligen inte beskrivas med ord, det kan bara upplevas, eller hur!?
Älskade, du får mitt hjärta att pulsera i en sådan takt att jag kommer att få hjärtstillestånd en vacker dag, men då vet jag att jag levt ett tusan liv med dig, döden är för mig ingen fara!
Hur kan man känna en sådan svindlande hög kärlek för någon såsom jag känner för dig? Du fångar in mig i ett sådant nät, som jag inte kan ta mig ur, men jag vill inte det heller. Nätet är mitt fort, min säkra plats, min trygghet."

Hur fan kunde jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0