Do it like a brother. Do it like a dude. Grab my crotch, wear my hat low like you.

Geeezzus! Det var ett tag sen jag skrev i den här lilla elektroniska dagboken. Well. Im back. Mycket har hänt under denna period bl.a. att jag åkte till Israel, träffade vad jag trodde var min kärlek, separerades som vänner, åkte tillbaka till Sverige, insåg vad jag verkligen vill i livet och började planera min framtid här i Sverige, i Stockholm, i Moskva, med mina vänner. Nu är jag på en bra bana i livet.
Just nu är det mycket som sker. Imorgon har jag min födelsedagsfest här i Halmstad. Kommer lite folk från Halmstad, Göteborg och självklart min fina vän Selma. Och snart ska jag göra ett av mitt livs största steg.

Just nu är jag ganska trött för att fortsätta skriva men det här kan beskriva mitt mode nuförtiden:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0