PEACE AND LOVE WITH SOME WAYOUTWEST.


Peace and Love 2011 är fastställd. Vi åker ett jäkla stort gäng med massa sprit och massa lyckliga humör. Bob Dylan kommer dit likaså Deadmau5, M.I.A, Ziggy Marley, Mando Diao, Looptroop, Miss Li, Lykke Li och CunninLynguists. MEEEEEEEEEEEN, idag fick jag höra att KANYE WEST kommer till WayOutWest. Jag dör. Kanye Fucking West. Och Edward Sharpe & The Magnetic Zeros. Men Kanye West, kom igen. Han är ju bäst. Senast albumet är bland de top bästa albumen i hela världshistorien. Han skapar konst. Visuellt och audionomiskt. Exempelvis är Gorgeous, Devil In A New Dress och Blame Game några låtar som jag inte kan sluta lyssna på. Vackert, vidunderligt och vinnande helt enkelt.
Hoppas han tar med sig lite sidekicks till WayOutWest, typ som Raekwon, Kid Cudi eller Rick Ross. Hoppas hoppas hoppas. Jag dör. Kanye West.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0