DAY 26 - A SONG THAT MAKES YOU FEEL GUILTY

Jag fattar nada av den här frågan, vadå skyldig? Skyldig till brott? Skylig till bad outfit? Skyldig till för många vinare? Skyldig till krossande av en annans hjärta? Skyldig till vad!? Så jag orkar inte bry mig om denna fråga, så istället postar jag min hip hop-söndag-låt(från ett vibad old school album som Pete Rock främst producerat)!
Sedan vill jag bjuda er på min söndags-läsning, en sjukt bra diskussion om evolutionspsykologi. LÄS!

I wish I didn't get searched when I come through customs
I wish Christians stop beefin' with Muslims
Wish the poor didn't have to take welfare
Wish America had universal health care
Cuz ain't no help here
In a country where we don't fight fair
The American Dream becomes a nightmare
It's all hype here



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0