My milkshake brings all the tards to the yard.

Tadaaaaaaaaaaa! Okej kan börja med att berätta lite om mitt liv då. Jag heter Anna, känner mig på tok för gammal, bor i Halmstad för mina Medie- och kommunikationsvetenskaps-studier, ursprungligen från Örebro men går vi lite mer bak kan jag säga att jag är en produkt av Mother Russia. Så anywhores. Älskar mitt jävla liv, har en pojkvän från Israel som jag ska flytta ihop med snart, har världens bästa retardfriends. Är själv ett retard och därför skriver jag denna blogg eftersom jag tänkte, VEM VILL INTE TA DEL AV MITT RETARDLIV!? Naee precis tänkte väl det.

Jag gillar färgen blå, tecknade serier med sjuka, ej accepterade skämt om alltifrån transvestiter till religion och att göra allt som alla andra inte gör. Jag gillar inte mens, pedofiler, krig och folk som har en jävla attityd, dem kan stoppa tillbaka den i deras håriga, trånga rövhöul.
Annars tycker jag att jag är en braig tjej. Jag är till 99% fullproppad eftersom jag tycker det är kult att leva mitt liv helt enkelt.
Cheerios mina små hjärtan! En bamsekram till er alla från mig thihiihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0