Snart... Snart...Snart....

Snart åker jag! Längtar så otroligt mycket. Äntligen ska jag få träffa gamla vänner, nya vänner, min käresta, festa och äta god mat!
Planen är att jag ska spendera mestadels av tiden i Haifa. Sedan ska jag och Dan åka till Tel Aviv och fezta, utforska Jerusalem(för andra gången) sedan åka upp till ett spa uppe i Moran. Dessutom, enligt Dan, är vågorna bäst på vintern i Israel, därför ska vi surfa! Dan är surfare på heltid(och kock för norra Israels bästa restaurang) och har tidigare försökt lära mig konsten att hålla sig på brädan. Det gick inte så bra för mig, men den här gången ska vi få kläm på det.

Hej! Jätteglad tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0