Action, camera, light!

Idag hade vi film- och ljudinspelning i skolan. I en minut skulle vi tala om något som har med valet att göra. Jag tänkte ta det ämnet som jag snöat in mig i, Sverigedemokraterna. Det gick sådär. Ljudinspelningen var bra, men filminspelningen var en katastrof. Jag skrattade igenom hela min minut-of-fame och pratade jättekonstigt. Nej jag pratade inte. Jag svamlade som en dement idiot. Till nästa gång ska jag fan vara ordentligt övad inför en filminspelning! Jag älskar att stå framför kameran och känner mig oftast naturlig. Men idag. Oh no no no.. 

Benjamin Franklin sa en gång: "Att vara nonchalant är inte mycket till skam, som att vara ovillig att lära sig".
Bäst att ta det till sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0